درباره سیستم خدمات پس از فروش:
کلیۀ محصولات تولیدی گروه قطعات خودرو عظام تحت پوشش خدمات فراگیر "تضمین عملکرد قطعات (گارانتی)" بوده و به این منظور بخش "خدمات پس از فروش" با بهره گیری از ابزار و امکانات متنوع برای ارائه خدمات به مشتریان تدارک دیده شده است.
- مهمترین ویژگیهای خدمات پس از فروش گروه قطعات خودرو عظام:
- ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان و سریع ترین روش ممکن
- ارائه خدمات آموزشی و مشاوره فنی در حوزۀ محصولات و طریقه نصب آنها
- در دسترس بودن خدمات در تمام نقاط کشور
- قطعه جایگزین، پوشش خسارات دستمزد و قطعات جانبی
- انواع خدمات پس از فروش گروه قطعات خودرو عظام:
- گارانتی نوع اول (قطعات گروه A) که خدمتی به شرح زیر را در بر خواهد گرفت:
- تعویض فوری قطعه معیوب با قطعه سالم توسط نماینده رسمی عظام.
- گارانتی نوع دوم (قطعات گروه B) که خدماتی به شرح زیر را در بر خواهد گرفت:
- تعویض فوری قطعه معیوب با قطعه جدید توسط نماینده رسمی عظام.
- جبران خسارت وارده به قطعات جانبی، جبران هزینه دستمزد (اجرت) تعویض قطعه معیوب با قطعه سالم و هزینه حمل و نقل خوردو به محل تعمیر که دلیل عملکرد قطعه متوقف مانده است، پس از حضور تیم کارشناسی عظام در محل و تایید ایشان.
کانالهای ارتباط با ما:
تلفن: 88522383-021 - 1477
آدرس پست الکترونيک: AfterSalesService@ezamco.ir